Nuolaidos kelionių planams! Pasinaudokite dabar!

Privatumo politika

1.PAGRINDINĖS SĄVOKOS

1.1 Bendrovė arba Asmens duomenų valdytojas – tai elektroninės parduotuvės, veikiančios pagal individualią veiklą, valdytojas.

1.2 Klientas arba Duomenų subjektas – fizinis asmuo, kuris yra Bendrovės klientas (įskaitant tinklapio lankytojus), ir kurio asmens duomenis renka Bendrovė.

1.3 Elektroninė parduotuvė – tai Bendrovės elektroninė parduotuvė, pasiekiama adresu www.atlasas.lt

1.4 Paslaugos – visos paslaugos, kurias teikia Bendrovė.

1.5 Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su fiziniu asmeniu (duomenų subjektu), kurio tapatybė gali būti tiesiogiai arba netiesiogiai nustatyta pagal tokius duomenis kaip asmens kodas, fiziniai, fiziologiniai, psichologiniai, ekonominiai, kultūriniai ar socialiniai požymiai.

1.6 Asmens duomenų tvarkymas – bet koks veiksmas, atliekamas su asmens duomenimis, įskaitant jų rinkimą, užrašymą, kaupimą, saugojimą, klasifikavimą, grupavimą, keitimą (papildymą ar taisymą), teikimą, paskelbimą, naudojimą, loginę ir/aritmetinę operaciją, paiešką, sklaidą, naikinimą ar kitus veiksmus ar jų derinius.

1.7 Partneris – juridinis asmuo, teikiantis Bendrovei paslaugas, susijusias su jos veikla, parduodantis prekes arba vykdantis bendrus projektus su Bendrove, įskaitant, bet neapsiribojant, rinkodaros akcijas, bendras pardavimų kampanijas, lojalumo programas ir kitus projektus per žiniasklaidos priemones, interneto svetaines, Elektroninę parduotuvę, mažmenines parduotuves, prekybos tinklus ir kt.

1.8 Slapukas (angl. cookie) – mažas tekstinės informacijos fragmentas, kuris automatiškai sukuriamas naršant tinklapyje ir saugomas lankytojo kompiuteryje ar kitame įrenginyje.

1.9 Tiesioginė rinkodara – veikla, skirta prekių ar paslaugų siūlymui asmenims paštu, telefonu arba kitu tiesioginiu būdu ir (arba) teirautis jų nuomonės apie šias prekes ar paslaugas.

1.10 Privatumo politika – dokumentas, kuris apibrėžia Asmens duomenų tvarkymo principus ir taisykles, taikomas naudojantis Elektroninės parduotuvės paslaugomis.

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Klientas suteikia Bendrovei leidimą tvarkyti jo Asmens duomenis šioje privatumo politikoje nurodytais tikslais ir apimtimi.

2.2 Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, kurie reglamentuoja asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, taip pat šios privatumo politikos nuostatomis.

2.3. Asmens duomenų tvarkymas bendrovėje vykdomas pagal šiuos pagrindinius principus:

2.3.1. Asmens duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais;

2.3..2. Asmens duomenys tvarkomi tikslingai, sąžiningai ir teisėtai;

2.3.3. Renkami asmens duomenys yra tik tokie, kurie yra reikalingi jų rinkimui ir tolimesniam tvarkymui;

2.3.4. Asmens duomenys saugomi tokiu būdu, kad duomenų subjekto tapatybė būtų nustatoma tik tiek laiko, kiek būtina duomenų tvarkymo tikslams pasiekti;

2.3.5 Manoma, kad Klientas, atlikdamas užsakymą elektroninėje parduotuvėje, susipažino su galiojančia privatumo politikos redakcija ir su ja sutiko. Jei klientas nesutinka su bet kuria Privatumo politikos dalimi, jis privalo nesinaudoti elektroninės parduotuvės paslaugomis.

2.4 Manoma, kad klientas, atlikdamas užsakymą elektroninėje parduotuvėje, susipažino su galiojančia Privatumo politikos redakcija ir su ja sutiko. Jei klientas nesutinka su bet kuria Privatumo politikos dalimi, jis privalo nesuteikti savo užsakymo ir nesinaudoti paslaugomis elektroninėje parduotuvėje.

2.5 Su Privatumo politika galima susipažinti elektroninėje parduotuvėje, ją atsispausdinant arba išsaugant elektroniniu formatu. Privatumo politika gali būti keičiama, papildoma arba atnaujinama bendrovės nuožiūra, apie tai pranešus elektroninėje parduotuvėje.

2.6 Klientas gali pateikti užsakymą elektroninėje parduotuvėje be registracijos.

2.7 Naudodamasis Paslaugomis ir atlikdamas pirkimus elektroninėje parduotuvėje, klientas privalo pateikti teisingus asmens duomenis ir atsako už jų tikslumą.

3. ASMENS DUOMENŲ RINKIMAS, NAUDOJIMAS, KOREGAVIMAS IR SAUGOJIMAS

3.1 Bendrovė gerbia kiekvieno Kliento teisę į privatumą ir užtikrina, kad kliento asmens duomenys (t.y. vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, prekės/paslaugos apmokėjimo duomenys (banko sąskaitos numeris, apmokėjimo būdas ir kt.), pirkimo istorija) būtų renkami ir tvarkomi tik šiais tikslais:

3.1.1 Elektroninės prekybos tikslu. Tvarkomi šie asmens duomenys: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, IP adresas, prekės/paslaugos apmokėjimo duomenys. Asmens duomenys, naudojami šiuo tikslu, saugomi 5 (penkis) metus nuo paskutinės apsipirkimo elektroninėje parduotuvėje dienos;

3.1.2 Tiesioginės rinkodaros tikslu. Tvarkomi šie asmens duomenys: vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninio pašto adresas. Asmens duomenys, naudojami tiesioginės rinkodaros tikslu, saugomi 5 (penkis) metus nuo paskutinio prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės dienos.

3.2 Klientas gali suteikti sutikimą dėl savo asmens duomenų (vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, adresas) tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu. Jei Klientas pateikia tokį sutikimą, jis taip pat sutinka gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus. Jei vėliau Klientas nusprendžia nebesutikti ir nebepriklauso gauti tokių pranešimų, jis turi teisę informuoti apie tai bendrovę, o bendrovė nustos tvarkyti jo asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslu ir nesiųs jokios rinkodaros informacijos, išskyrus informaciją, susijusią su kliento užsakymu.

3.3 Klientas bet kuriuo metu gali atšaukti savo sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu, pateikdamas atitinkamą prašymą bendrovei elektroniniu paštu info@atlasas.lt ir aiškiai nurodydamas, kad atšaukia savo sutikimą tvarkyti Asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslu ir nenori gauti tiesioginės rinkodaros pranešimų.

3.4 Klientas taip pat gali atsisakyti tiesioginės rinkodaros pranešimų paspaudęs nuorodą, esančią kiekviename siunčiamame elektroniniame laiške.

3.5 Klientas, kaip duomenų subjektas, turi šias teises, susijusias su Asmens duomenų tvarkymo procedūromis:

3.5.1 Gauti iš bendrovės informaciją apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su savo asmens duomenimis ir sužinoti, kaip jie yra tvarkomi;

3.5.2 Gauti informaciją iš bendrovės apie tai, iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys buvo surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams teikiami ir kokios trečiosios šalys juos gavo per pastaruosius 1 (vienerius) metus;

3.5.3 Reikalauti ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti jų tvarkymą (išskyrus saugojimą), jeigu duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų reikalavimų;

3.6 Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, klientas turi pateikti dokumentą, įrodantį jo tapatybę - pasą, asmens tapatybės kortelę arba vairuotojo pažymėjimą. Klientas gali kreiptis dėl savo teisių realizavimo elektroniniu paštu info@atlasas.lt. Bendrovė turi teisę koreguoti, keisti arba naikinti asmens duomenis tik identifikavus Klientą, kuris pateikė prašymą.

3.7 Kliento asmens duomenys nėra teikiami tretiesiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus:

3.7.1 Kai yra gautas Kliento sutikimas, kaip numatyta šioje Privatumo politikoje;

3.7.2 Asmens duomenys elektroninės prekybos tikslais perduodami bendrovės partneriams, kurie teikia paslaugas susijusias su bendrovės veikla;

3.7.3 Kai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir teisės aktus duomenys turi būti pateikti kompetentingoms institucijoms;

3.7.4 Apmokėjimai Elektroninėje parduotuvėje apdorojami per stripe.com, PayPal, bei MakeCommerce.lt (valdytojas Maksekeskus AS, Liivalaia 45, Tallinn 10145, Estija, reg. nr.:12268475) platformas, todėl Kliento asmeniniai duomenys, reikalingi apmokėjimui patvirtinti, bus perduodami atitinkamos platformos valdytojams.

3.8 Klientui žinoma, kad jis turi teisę nesutikti su savo asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslu ir šį nesutikimą gali išreikšti bet kuriuo metu.

3.9 Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų perduodami bendrovės partneriams, siekiant įvykdyti Kliento užsakymą Elektroninėje parduotuvėje ir teikti Paslaugas Klientui, taip pat kitoms Bendrovės organizacijoms, kaip nurodyta 3.7 punkte.

3.10 Jei Klientas nesutinka su Privatumo politika, jis neteks galimybės naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis.

3.11 Bendrovė įgyvendina atitinkamas organizacines ir technines priemones, kad apsaugotų Kliento Asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo ar bet kokio kito neteisėto tvarkymo.

3.12 Klientas sutinka, kad, esant reikalui pagal kompetentingų institucijų nurodymus arba dėl įtarimų dėl neteisėtos veiklos arba asmens tapatybės vagystės, jo Asmens duomenys gali būti saugomi ilgiau, nei numatyta šioje Privatumo politikoje, tam tikrą laiką, kol bus baigtas tyrimas.

3.13 Gavusi Kliento prašymą dėl Asmens duomenų tvarkymo, bendrovė pateikia atsakymą ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, nurodydama ar atlieka prašomus veiksmus, arba motyvuotai atsisako juos atlikti.

3.14 Tam, kad Bendrovė galėtų užtikrinti geresnę paslaugų kokybę, Kliento sutikimu Elektroninėje parduotuvėje gali būti naudojami slapukai (angl. cookies), kurie įrašomi Kliento įrenginyje ir naudojami šiems tikslams:

3.14.1 Kliento atpažinimui, statistikai apie lankomumą;

3.14.2 Pirkinių krepšelio informacijai;

3.15 Klientas bet kada gali peržiūrėti įrašytus slapukus ir juos ištrinti.

4. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

4.1 Bendrovė turi teisę keisti, papildyti Privatumo politiką visiškai ar iš dalies. Privatumo politikos papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos.

4.2 Klientas visais klausimais gali kreiptis elektroniniu paštu info@atlasas.lt